
Kızlar sabah bu şekilde direkt çıktı gidip kan verdim beta 538 dedi doktor baktı kese henüz oluşmamış şubat ayında bi kürtaj olmuştum 6 hastalıkken kalbi durmuştu sonrasında test falan yapmadım kanımda pıhtı vs var mı bilmiyorum doktor bey kan sulandırıcıdan falan da bahsetmedi hiç pazartesi tekrar gel kan ver dedi bi keseyi görelim ben aydınlatıcam seni konuyla ilgili dedi ama şu an çok karışık duygular içerisindeyim sevinemiyorum ağız tadıyla 😒 kürtajdan sonra hamile kalıp kan sulandırıcı iğne veya ilaç kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirseniz sevinirim 🌸