sunshine_ fizikcianne bende merakla bekliyorum çıkacakmı diye inşallah olursa herkes ev sahibi olur 🌸
Busss123 fizikcianne kampanya çıksa molur ki hiç bi ev sahibi o kadar kredi kullandırtmıyor en az yüzde 80 peşinat istiyor o kadar nakit param olsa kampanyamız da alırım zaten
Firstmomfirstchild sunshine_ ne.kadar masum düsünce. Emlakcilar ev fiyatlarini artirmak icin bu faiz oranini bekliyorlar cıkınca fiyatları yükseltecekler. Zaten ev fiyatlari 3 milyondan basliyor. Hicbir banka %100 kredi vermiyor. En fazla 700 bin 1 milyonu zorlayabiliyorlar. 0.69 faizde ev almaya calistim ev 1 milyon 800 dü o zaman tam kredi cikmadi. Daha sonra evimizi sattik 2.39 faizle 600 bin krediyi 4 yil vade ile sectim ve aylik ödemesi 21 bin tl cıktı bu ülkede ev sahibi olmak cok zor
MomsE fizikcianne çıksa da yine zengine yarar 2 mio luk ev 3 mio olur emlakçılar onun bunun üzerine çeker krediyi satar 5 mio ya 🙄
Nazalex MomsE evet ne zaman böyle bi kampanya olsa ters tepiyor ev fiyatları artıyor o yüzden de bir işe yaramıyor. Ayrıca çok fazla peşinat istiyorlar
sunshine_ Firstmomfirstchild öyle evet maalesef ama birikmişin olmadan da ev alınmıyor ki zaten kimse para biriktiremiyor. Mecburen kredi çekeceğiz
Firstmomfirstchild sunshine_ iste kredi imkani yüzde yüz değil. En ucuz 0 ev 2 milyon 500 de 3+1 giris kat 130 metre.. bankanin bu ev icin sana cikaracagi kredi miktari en fazla 1 milyon. Daha fazlasini vermiyor. Maalesef ki ev sahibi olmak yine zor
sunshine_ Firstmomfirstchild ben küçük bir şehirde yaşadığım için fiyatlar biraz daha uygun ama kredi çıkacakmı o eve de bakalım. Kira da çok zor hele ki bir de doğalgaz yoksa şuan bu ay sonu kömür alınması gerekiyor euro ile hesaplanıyormuş 17 bin civarı bir para tutuyor şaka gibi
Firstmomfirstchild sunshine_ allah hepimizin yardimcisi olsun bundan cok degil 10 15 yil önce herkes daha iyi durumdaydi ev alabiliyordu. Şimdi fakir daha fakir zengin daha zengin oldu. Orta katman kayboldu.
Bebisannneessi fizikcianne ev fiyatları maglum, ev fiyatının yarısını çıkardık yarısını kredi çekelim dedik aylık 18 bin ödeme çıktı, zaten insanların maaşı bu kadar asgari ücret bu kadar bile değil, nasıl ev sahibi oluruz bilmiyorum Allah herkese yardımcı olsun
Kukulikukuli12 fizikcianne Ev alma düşüncesi olanın kenarda nakit vereceği en AZ 500 bin TL si olması lazım ki bir ihtimal ev alabilsin 🤭 Her türlü takibi yapıyoruz kampanyalara bakıyoruz. Ev alamadığımız için arabaya dönüştürdük biz eldeki parayı 🥴
Bebisannneessi Kukulikukuli12 500 bin bile yetmiyor artık evlere, 1 m. çıkarttık ama üstü tamamlanmadi, sonra bizde arabaya dönüştürmeye karar verdik
Kukulikukuli12 Bebisannneessi Son 6 aydır bakmıyoruz bile işte dogrudur 🥴 arabadan sonra yine birikim yapıp toki falan yazılı az artık şansa cıkarsa 🙄 o da pahalandı ama yine en ideal o.
Bebisannneessi Kukulikukuli12 TOKİ3de öde öde bitmiyor ama yinede iyidir inşallah gönlünüzce olur, bizi ev sahibi çıkartıyordu sonra kirada anlastik ev bakmayı bir sene daha erteledik ama seneye durum ne olur napariz bilmiyorum hayirlisi artık
Kukulikukuli12 Bebisannneessi evet öyle de Allah büyük diyelim. Biz Evlendiğimizden beri 4 sene bitecek babamla yasıyoruz annem yok. Sözde 2 sene oturup ev alıp cıkacaktık ama korona deprem VS üst üste geldi kaldık. Yine şükür kiramı yok onu parayı birikim yapıyoruz işte 🥴