sunshine_ Bazen çok güzel hareketler ediyor bazen çikolata yesem de etmiyor bi kaç gündür böyle normal mi ?
naneliseker_ sunshine_ normal bende yaşadım. Bu haftalarda düzenli hareket beklenmez 30 dan sonra bile deniliyor :)