Seval0sevall 6 Eylül düşük yaptım 15 gün kanamam oldu betam cuma 0.555 çıktı ve daha hasta olmadım ayın 6 sında olmam gerekiyordu
dnzalya123 Seval0sevall düzen bozukluğu oluyor İnşallah hamilesindir bende 2 inci yı istiyorum keşke olsa bu ay