Balmommyy Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim göbeğimden asagı doğru sancı girdi sanki göbeğim düşüyor gibi şimdi kasıklarım şiddetli sancılanıyor belime de ağrı girdi ne olabilir yaşayan varsa yazarmısınız doktora gidicem ama sizede sorayım dedim
NewMomm1 Balmommyy Rahim büyüdüğü için olabilir sancılar. Kanamanız yoksa düşük nasıl yapacaksınız ki?
gamzecgr Balmommyy Şiddetli ağrı varsa risk olabilir ama iğne ve fitil verirler rahatlatır en azından
Melike_4949 Balmommyy rahim büyüdüğü için olabilir benimde ağrılı geçti ilk zamanlar yinede doktora gidin
Balmommyy NewMomm1 kanama yok ilk kızımdada sancılandım sonra kan geldi 13 haftalıktı düşük tehlikem olduğunu söylediler iğne vurulmuştum