2prenses_masal-oyku Kızlar özel hastanede odalar nasıl yani tek kişilik mi çift kişilikmi tek kişilik değilse bile rica edip tek kalabiliyomuyuz yanımızda refakatçi sayısı şartı varmı nasıl ilerliyor orda işler ikinci doğumumu orda yapıcam da merak ediyorum
2prenses_masal-oyku fluss_stein instagram hesaplarında odalar hep iki kişilik gibi duruyor bidahaki gittiğimde sorucam ama hemşirelere falan özel oda varmı yokmu kendileri veriyomu bi bakıyım
fluss_stein Ekstra bilgi aldığınız zaman buradan yazar mısınız? Ben de gidersem size yazayım bilgi alışverişinde bulunmuş oluruz
2prenses_masal-oyku fluss_stein odalar özel tek kişilikmiş bide doktorunuza danışın ssk lı iseniz normal doğum ücretsiz oluyomuş benim eşim asker olduğundanmı yoksa genel olarakmı böyle bilmediğim için çokta detaylı soramadım hocaya siz sorun normal doğum ücretsiz dendi bana sezeryan paralı geçen gittiğimde bunları öğrendim 😁 sizin öğrendiğiniz başka şeyler varsa sizde yazın 🤗
fluss_stein Ben bugün gidince sordum kadın doğumda odalar tek kişilikmiş. Erken doğum durumda 1 tane bebek küvezi varmış şimdilik. O durumda sevk ediyoruz devlet hastanesine dediler. Yeni doğan ünitesinin açılması için protokolden onay bekleniyormuş.
2prenses_masal-oyku fluss_stein çok iyi çok sağolun bildirim gelmedi görmedim yorumunuzu hangi doktora gidiyosunuz acaba
fluss_stein Seyithan beye gidiyorum ben. Daha önce devlete gidiyordum. İki kere gittim bu doktora da. Ben 31. Haftadayım. Siz hangisine gidiyorsunuz? Memnun musunuz? Kaçıncı haftadasız?
2prenses_masal-oyku fluss_stein bende seyithan beye gidiyorum ama bilmiyorum ya hiç bişeyi detayla anlatmıyor çok ilgili değil gibi bilemiyorum ne yapıcağımı değiştirebilirim 28. Haftam bitti benimde
fluss_stein Merhaba yazamadım size. Doktora uzun zamandır gitmemiştim. Yılbaşı öncesinde normal doğum sgklıya ücretsiz, epidural olursa ücretli oluyormuş. Biz 37+2 olduk. Bu hafta en geç haftaya doğum olur dedi doktor. Siz kaç haftalık oldunuz?
oykualya fluss_stein doğum yapalı 5 ay oldu ve 3. Ye hamileyim 🤦🏻♀️ yeniden uygulamaya girince gördüm yorumunuzu ordamı doğum yaptınız sizde