Sevdeeez Yağız alp bencede kulağa daha hoş geliyo birde ünsüz uyuşması oluyor 😂 ay ben türkçe dersine bu kadar önem vermezdim okurken ama çocuk isminde istemsizde uyuma bakıyorum 😂😂