Tayyibe42 Yatis verildi 5dk bir sancim giriyor bekliyorum ama zor geciyor diyebilirim. Anne olmak zormuş…
mombarbie_ Tayyibe42 oyy Rabbım bizede hayırlısıyla zamanında nasip eylesin bebeğinizle birlikte sağlıklı bir ömür diliyorum🤲🏻🩷🩰