Kızlar benim 2 aydır adet döndüm 32 33 güne çıktı geçen ay 5 inde yumurtlamıştım regl bitiminden itibaren folik asit kullanıyorum ayın 5 inde ve dün ovülasyon testi yaptım pik değildi 😞 daha erken yumurtlamış olma ihtimalim var mı acaba gün aşırı ilişki ile devam ediyoruz bugün belim çok ağrıyor ovülasyon testi yapacağım akşam üzeri bat 20 21