Kızlar bugün doktora gittim. Bebeğin kafası biraz aşağıda gibi kendinizi sakın yormayın artık dedi. Erken doğum riski varmı dedim yok dedi. Ama benim ağlamaktan canım çıktı. İlkkez olumsuz bişey söyledi doktorum. Aynı durumu yaşayan varmı? Şuan 26. Haftamdayım bebeğim 1023 gr 35 cm sizde bu hafta durum ne?