Mahirissmoms Selam kızlar 17+6 yımmm dün oğlumla uzanırken ayağıyla karnıma vurdu bşsey okur mu sizce basına gelen varmı korkuyorum
damla097 Bişey olmaz korkmayın bebekler amniyon sıvısı içinde olduğu için ve daha küçük sadece dalgalanma hissetmiştir 😇