merhaba arkadaşlar ben 7 aydır falan Yasmin korunma hapı kullanıyordum ama şu anda ikinci çocuğu düşünmeye başladık benim eşimden habersiz kullanıyordum şimdi 2 aydır bırakmışım ilacı aranızda benim gibi kullanıp sonra bırakıp ne zaman aradı hamile kaldınız ya da kalan var mı çok üzülüyorum ne yapmam lazım