NurDemir Ben de kullanıyorum canım.Kullanmaya başladığımdan beri kilo aldım ama bebeğim de kilo alıyor o yüzden kullanmaya devam ediyorum 👍🏻
Ozgealk Kimi yerlerde iştah kestiğini yazmıştı merak ettim nasıl etkileri olduğunu bende yeni başladım kullanmaya 😊
yesimerdinc Ozgealk benim 1 ay oldu kullanali bende mide bulantısı yaptı ı yüzden geceleri kullanıyorum kilo saldırıyı gerçekten iştah aciyo birde balık yiyemedigim için vermişti doktor
Elisgoc Bende kullanıyorum. Doktorum gebeliğin sonuna kadar kullan dedi. Ayrıca bi eczacı akşam yemeğinden sonra kullanırsanız balık yağı emilimi daha iyi olur demişti. Başından beri akşamları içiyorum. 27. Haftamdayım 7 kilo aldım henüz
Aybke6 Bende kullandım ilk 2 ay ama eczanelerde bulamadık başka bi folik asitte geçtim oda mideme dokundu şuanlık yediklerimden alcam doktor öyle dedi