Doktorumu değişmek istiyorum hiç o bağı kuramadım ama şimdi de civarda uygun fiyatlı doğru düzgün hastane bulamıyorum kızlar. Şafak Tıp merkezi uzak ama herkes övdüğü için oraya gideyim dedim, onlar da gelip sabahtan kayıt açman lazım, sıran geldiğinde biz seni arıyoruz diyorlar, bugün için kayıt da dolmuş nasılsa. Beşiktaş’ta oturuyorum, Şişli dahil 1000 TL altı muayene ücreti olan yer yok 🥲 Bilen varsa acil yardım etsin kızlar !