Yessiimm 22+4 te selamlar bu aralar çok fazla bel ağrısı çekmeye başladım özellikle geceleri, onun dışında ağrım sızım yok Allaha şükür. Prilam, D vitamini, omega 3 ve magnezyum kullanıyorum. Ama bulantının artık psikolojiğe döndüğünü prilam içmryeceksem düzelmryrcekmiş gibi geliyordu bu hafta prilamı bıraktım tam 1 haftadır içmiyorum ve son 3 gündür bulantılarım yok oldu neredeyse. Elimden geldiğince sağlıklı beslenmeye çalışıyorum fakat olmayabiliyor bazenn gebelik başından beri 3 kilo aldım bebeğin kilosu da çok iyi