Yigidininanasi Grip ve öksürük icin geldim doğuma doğru gidiyorum nişanim geldi ağrılar başladı yatirdilar bugün 38 haftalık hamileyim ve sancim çok az sizce ne zaman dogururum
Ozlemsvr Yigidininanasi ne zaman doğurursun bilmem de inşallah kolay bir doğum olur. Allah yardımcın olsun... 😊