Kızlar beta hcg düşmeden adet olunur mu
Bussra_1809 olmayacağını söylüyorlar ama ben 80e indiğinde olmuştum
Nasıl yani canım? Düşük felanmı yaptınız tam anlayamadım
Tugba_turk46 evet
Bende tam sıfırlanmadan oldum.
Ebruebos yani bebek olursa sıkıntı olur mu
Bussra_1809 yok sıkıntı olmuyor. Arkadaşım kürtajdan sonra hamile kalmıştı adet olmadan.