Erkekannesi Bugün 19+1 oldum ama hala bebeğimi hissetmiyorum doktora gitmem gerekiyor mu siz ne zaman hissettiniz
Zeynooosekooo Erkekannesi biz bu gün 18. Haftaya girdik. 17. Haftada çok rahat hissetmeye başladım. Ama telaş yapmayın herkes farklı aylarda hissedebiliyor bu anneye göre de değişebiliyor. Muayeneye gittiğinizde doktorunuz anlatacaktır içiniz rahat olsun 😊
Burcuilker1 Yalnizanne merhaba ben 17+3 de hissettim bi şimdi tam 18 olduk 2 3 gündür hissetmiyorum yani normal ozaman sanırım hissetmemem👼
Yalnizanne Burcuilker1 evet normaldir kız bebekler daha hareketli olurmuş erkek bebekler ve ilk çocuk daha geç hissedilirmiş içiniz rahat olsun daha hissedersiniz inşallah 😌
Burcuilker1 Yalnizanne inşallah evet bizimki erkek pekte nazlı ultrasında bile hep tripli arkası dönük😅😅
Yalnizanne Burcuilker1 benimkide öyleydi ya hep eliyle kapatırdı arkasını dönerdi sıpa 😄 ilk bebek mi sizin
Erkekannesi Teşekkür ederim içim rahatladı normalde her ultrasona girdiğimde doktor çok hareketli bi bebek diyor hiç durmuyor ama ben hissedemediğim için üzülüyordum
OguzMoms Erkekannesi İlk gebeliklerde 24.haftaya kadar hissedilmeyebilir bence doktora gitmenize gerek yok 🙂