Blackkcat Defne_A haftalarımız yakın ben öyle bir şey yaşamadım hiç ama toplanma şeklinde mi acaba yani sert mi orası
Defne_A Blackkcat tepecik gibi duruyordu kasıgima yakın kısmı sertti biraz diğer tarafıma göre hiç hareketini hissetmedim henuz sol tarafıma bastırınca bakabiliyorum sağa basamıyorum bisey var bi doku var
Blackkcat Defne_A bebek o yani kesenin dışı katmanı o sertlik ama bu haftalarda böyle sertlik olmaması lazım kasılma deniyor buna,dr gitme tarihiniz yakın mı değilse acilden girip bi kontrol ettirin,hareketleri hissediyor musunuz peki
Defne_A Blackkcat hayır hareket hissetmiyorum cuma günü randevum perinatoloji ye gidiyorum sıvı azalması söz konusu olabilceginden takip ediliyor gebelik başka doktorada gidemem karnıma çok bastiriyorlar olumsuz konusuyorlar patır patır sanki kalbimiz yok gibi zaten anca acile gidilir poliklinik randevusu geç tarih hep özele gitmek içinde param yok
Blackkcat Defne_A peki sertlik geçti mi canım,neden suyun az diye şüphelendiler,bende perinatolojiye gidiyorum plasenta previadan dolayı
anneyimanne8688 Defne_A ben henüz doktorda bulamadım hastanede. Artık gitmem lazım sanırım ikili testi falan yaptırdım ama sprun yok demişti. Şişlik yok bende
Defne_A Blackkcat ultrasonda gördüler kistim var sol overde onun suyu yukarıda bırakmış olma ihtimalide varmış hangi doktora gidiyorsun
anneyimanne8688 Kızlar iki gündür sırt ağrım var çok uyutmuyor yatırmıyor. Sizde de var mı bu haftada
Defne_A anneyimanne8688 sen magnezyum aldın mı hiç her akşam düzenli soda içiyor musun benimde kalça da oluyordu o ağrı magnezyum hemen kesti o ağrıyı
boz-elaa Ayni soruyu ben de birkac hafta once sormustum :) ayni sekilde karnimda yumru gibi şişlik oluyordu ama bir sorun yok merak etme bebegin varligini hissetmeye basladin yakinda tekmeler baslar :)
Defne_A boz-elaa gördüm okudum pek bisey yazmamışlar çok su içiyorum kan ilacı içiyorum diye onlar mı etki ediyor dedim acep sana demek bisey yok dedi doktor randevum cuma günü hayırlısı olsun insaAllah şuan kaç haftaliksin
Blackkcat Defne_A anladım canım olabiliyor kist ondan değildir,dinlenince uzanınca geçer belki,ben Sakaryadayım canım burda riskli gebeliğe gidiyorum
anneyimanne8688 Defne_A hayır soda içmiyorum hiç. Annemlerde içirmiyor içmem mi lazım acaba bilmiyordum bunu ben
boz-elaa Defne_A merak etme korkma, 21+2 olduk. Asıl bu haftalarda bebek iyice buyumeye basladigi icin rahimde ekstra agrilar kramplar oluyor. Ama doktorum bebegin de benim de saglikli oldugumu soyledi. Rahim buyudukce ve bebek hareketlendikce bu agrilar şişlikler cok normal 🌸
boz-elaa Bu arada ben hem kan ilaci hem magnezyum ilaci hem multimineral kullaniyorum. Bazen bi gunde hepsini kullanamiyorum bile. Belki ilaclarin da etkisi vardir. Eger doktorun sorun yok diyorsa yoktur korkma.