ipekcim Ayazz-A normal bence. Ve daha 36 haftalık. 38 haftalık doğacağını varsayın. Haftalık şuan 200 gr bile alıyorlar.. 3200 falan rahat olur oda bence gayet normal. Ki 39/40 haftaya kadar durmayı tercih ederse bebiş kilosu buçukları bulur 😊