Herkese merhaba kizlar suyum fazlaydı 27 haftadan itibaren doktor birşey söylemedi sadece fazla erken doğum riski var dedi şuan 36 haftalık 37de alacak sezeryandi ilk kizimda internette hep baktığımda anormallik kromozom bozukluğu vs diyo günlerim harap oldu bir sorun olsa ulturasonda cikarmiydi kan akışı vs güzel diyor hep ama korkum çok fazla 😓