Ay kötü rüyalarınız oluyor mu ya ben rüyamda kötü hasta bir bebek gördüm neden öyle oldu anlamadım ilk başlarda görmüştüm bi o normal bi bebekti ama bu rüyamda ki çok normal değildi kız ve down bi bebek bekliyoruz ama gördüğüm bebek erkek gibiydi yüzü bi değişikti yaşayan var mı acaba