Kızlar günaydınnnnn
Sizden bişey rica edecektim pozitif hamilelik testinizi atabilir misiniz eşime 2 çocuktan sonra 3. Çocuk süprızı yapmak istiyorum da regl 2 3 gün kaldı arada korkutuyorum 😂😂bi kere kaçamaklıgımıx olmustı test yaptım bu arada negatif sonuç aldım günümü bekliyorum umarım yoktur yüzümde sivilce çıkmış karnım agrimiyor Rabbim isteyene versin bende istemiyorum sadece ufak çaplı sınır krızı geçirmesini istiyorım eşimin 😂😂atarsanız çok sevinirim