34 de doğum kanalına doğru inen bebeğim tekrar 37 haftalıkken ters dönmüş doktorum çok şaşırdı iki hafta bekliyelim dönmezse sezaryan dedi şuan 37+6 oldu carsamba gidicem belki öbür hafta sezaryana alır bilmiyom kızlar kac haftalıkken sezaryan oluyor acaba şuan 3 kilo 100 gram fln kilosu herşeyi iyi dedi bakalım dönermi sizce kızlar sezaryan nasıl bişi şuan ev yaptırıyorum bitmek üzere çok az kaldı en en geç cuma günü tasinicam temizleyipte şuan kaynanalardayim kendi ailem zaten aramız açık sadece bebeğimi sağ salim almak istiyorum sezaryan olursa mama almalimiyim yanıma nasıl olacak nasıl bı süreç olucak hastanede sezaryan olanlar anlatır mısınız acaba bana biraz