Annebebis şimdi şöyle ilkinde rezildim. Çünkü hem bilmiyordun emzirmeyi, meme ucu yarası sezaryen yeri felan baya çektim 2 hafta. Ama doktor hatası da vardı, hastane sonrası için ilaç vermedi felan. Ben de 1 kere bile parol içmedim. İkinci olalı 45 gün oldu. İlk kalkıştan itibaren bebek gibiydim. Teknoloji ilerlemiş😂 hastene sonrası 1 haftalık antibiyotik ağrı kesici. Kabız olmamak için ilaç ve kas gevşetici iltihap söktüricü gibi bir fitil veriyor makattan. Aşırı rahat geçti bu doğumum. Ve spinal olmanın avantajı ile hemne kendime geldim. Güzel düşün güzel olsun☺️☺️