Anneler bebeğimi 2 saatte bir emzirmek istiyorum sütüm de şükür var ama uyanmıyor 5 6 saatte bir uyanıyor o zaman da açlığa ağlıyor ağlıyor emmek için gücü kalmıyor.Ağzına süt biberon gibi gelsin istiyor.Malesef o zaman mama veriyorum. Daha 6 günlük olacak bugün .Nasıl uyandırırım ne yapmam lazım?????Ayağını cimciklemek dudağına el sürmek üstünü açmak herşeyi ıslak pamuk hafif sürmek herşeyi denedim.Uyandırmak çok zor uyanınca da öyle ağlıyor işte