Kızlar en çok kafamın karıştığı konu aslında bu mesela 23+3 olan birisi 23 haftalık mı yoksa 24 haftalık mı ? Mesela ben 22+2 oldum soranlara 22 haftalık mı diyeceğim yoksa 23 mü anlamadım gitti millette 22+2 deyince yadırgıyorlar bazıları anlamıyor bile 😅