Ben 38 haftaligim doktorum yazdı ama ben kullanmadım çünkü hep unutuyorum içmeyi 1 buçuk haftadır sabah 1 akşam 1 kullanıyorum kesinlikle kullanman gerekiyor dedi doktorum SSVD istediğim için doğumda kanama çok olabilir dedi. Alarm kurdum telefonda çaldıkça içiyorum