ummanela Bugün tam 6 haftalığız 🌷 haftaya cumartesi kalp atışını duyacağız inşallah. Ama iki gündür aşırı bir mide bulantım var. Normal mi acaba😔 hiç böyle yaşayan oldu mu? Bulantı için henüz çok erken değil mi?
Yavru-kus Normal canım korkma benim 2 gebeliğimde de aynı bu haftalarda başladı ve tam 5 ay sürdü umarım sizinki kısa sürer 3. Gebeliğim 4+5 olduk sanki yavaş yavaş başlıyor benimde mide bulantılarım
ummanela Yavru-kus 😔😔 inşallah… gerçekten çok şaşkınım ilk hamileliğim hiç böyle bulantım olacağını düşünmemiştim daha minicik sonucta nasıl bu kadar sarsabiliyor beni🥲
Yavru-kus ummanela aslında bebiş değil hormonlar sarsıyor herkeste farklı oluyor ama genelde senim ve benim gibi erken başlayanlar çok hatta 7 haftada gelirsen artık hem yiyemiyorsun bulantıdan hemde karnında bir şey olmadığı için sarı safra suyu kusuyorsun o derece yani ben 2 gebeliğimde de öyle oldu sizinki olursa korkmayın 5. Aya girince hepsi son buluyor çok şükür 🤲🏻☺️
ummanela Yavru-kus ya bayağı uzun sürüyormuş😔 ama olsun, bu kadar çok olunca bir terslik mi var, dış gebelik mi acaba diye korkuyordum sorarken dile getirmedim ama benim gibi olan anne adaylarını görmek teselli etti beni çok teşekkür ederim🌺
Aybarssmom_ Normal canım Allah yardımcın olsun benim de 4 aylıkken falan geçmişti inşallah çabuk geçer 🌸
Aybarssmom_ ummanela aynen öyle hiç geçmeyecek gibi geliyor ama sonradan diyeceksin ki ne çabuk geçti 🥹