Saat 6 da uyandım külodum boydan boya kan kırmızılık yok ama baya akmış. Afedersiniz tuvaletimi yaparken de akıyor peçeteye sildiğimde de geliyor. Çok minnak bi kırmızı pıhtı geldi sanki. Eskiden kalma olabilir mi çok ufak tırnak ucu kadar yani. Korkuyorum nolur cevap verin. 5 haftalığız. Pazartesi gitmem lazım normalde bugğn doktora gitsem bakılır mı?
Hafif sanki sancı başlayacak gibi hissediyorum.