Kızlar afedersiniz saat 6 da kilodum boydan boya kan olmuş. Lavaboya gidip yaptığımda ve peçeteye sildiiimde kan geliyor. Düşük mü yoksa yerleşme kanaması mı?
Hafif pembe ve minnak bir kırmızıyla sanki parçacık var. Normal mi yardım edin kafayı yiycem.