Salı günü genel anestezi ile sezeryan doğum yaptım eve geldim ertesi gün bi uyandım bacaklarım ve ayaklarım davul gibi olmuş ama korkunç derecede.. Aşırı ödem oldu sadece bacaklarım ve ayaklarim ama. Acile gittim acil doktoru resmen muayene dahi etmedi şaka gibiydi. Kendi doktorum da çok normal karşılar gibi davrandı mesaj attı bol su iç diye. Ama korkunç bir ödem bu resmen patlamak üzereyim gebelikte dahi böyle bir şey yaşamadım. Artık dayanacak gücüm kalmadı kızlar böyle bir şey yaşayan var mı