120622Aht ben yaptım canım Abdullah Tok ta yaptım İlk sezeryan olduğu için tekrar sezeryan oldum Doğumumada abdullah hoca girdi istediğim için Özel oda dahil 2750 TL ödedim haziranda doğurdum İyiki tıp diyorum iyiki herşeyiyle çok değişmiş Doktorumuzun ilgisi ebelerin hemşirelerin ilgisi prensesler gibiydi herşey çok şükür☺️