Kizlar 36+3 teyim bugun bi yuruyus yapayim dedim evden hic cikmamistim 2 gundur. 3 dakika yuruyemedim karnimin sag tarafina kramp tarzi bir sey girdi bicak saplamasi gibi zar zor eve dondum uzandim 5-6 saat neredeyse. gecti gibi ama simdi o agri tekrar yokluyor. Neden olabilir sizce