Merhaba kızlar nasılsınız??
Ben 13+1 haftamdayım en son kontrole 7 haftalık iken gitmiştim, pazartesi kontrolüm var ve bu arada 2. Bebeğim, yinede ilki gibi çok heyecanlıyım ve endişe içindeyim her zaman, bel ağrım var mide bulantım hiç olmadı diyecek kadar az başından beri, sizde nasıl gidiyor?🐣