esma_alks Selam kızlar 18 haftalık hamileyim önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdim antibiyotik kullandım ve şuan aşırı derecede vajinal kaşıntım oluyor eczaneden zalain krem aldım ama geçmiyor kızlar bir yardımcı olun
Bahar1644 esma_alks travozol kullanıyorum ben iyi geliyor bende kaşıntıdan duramıyordum öyle illet birsey ama doktorunuza sorun ve kesinlikle travozol kullanın
Yhanne esma_alks ben de idrar yolu enfeksiyonu sonrası antibiyotik kullandigim için vajinal mantar olmuştum kasinmaktan kanamaya varmıştı. Doktorum gebelikte antibiyotik kullanmanın mantarı tetiklediğini söylemişti sonra kaşıntım için fitil verdi şu an yok denecek kadar az var
Celinnn Mantar olabilir. Düzenli sabunla yıkayın. İç çamaşırını sık değiştirin geçmezse doktorunuza sorun mantar kremi versin. Sirke diyenlere inanmayın 😄😄😄 genelde mantar kuruluktan oluyor vajinanın ıslak kalması için bişeler yapın
zeyno012 Bende travazol kullanıyorum oldukça doktorum önermişti. Ama sirke de kullandım çok yakıyor ama saniyelik hemen tekrar yıkıyorsun çok iyi geliyor hemen kesiyor
Senzinc esma_alks aynı sey bendede vardı 1 hafta fitil kullandım geçti insallah tekrarlamaz cok sinir ediyo ya kaşıntı