Benim de çevrem çam sakuradan memnunlar aslında şöyle kızlar hastaneyle alakalı bi konu değil tamamen denk geldiğin doktor ile alakalı ben kontrole çam sakuraya gidiyorum memnunum bide odaları sana ait olması malzemelerin sana ait olması hijyen olması güzel bende doğumu orda yapıcam inşallah şafak 99 🥲