betlkygsx_07 İyi geceler , Çarşamba günü bebeğimin cinsiyeti kız olduğunu öğrendim İsmini araştıyoruz belli olsun içimize sinsin diye Sizce şu isimler nasıl ? Sizin önerilerinize açılım Duha Meva Zeynep meva Umay ama yanında bi isim daha olabilir ikili istiyorum