Semabkr 😂 bende 13. Haftalarda hissetmiştim o dediğiniz şeyi ve doktorum bunun imkansız olduğunu söylemişti o dediğiniz şey gebelikte bağırsaklar tembelleşiyor ve yavaş çalışıyor hissettiğiniz seyrime , gıdıklama vss hepsi bağırsak hareketi az daha bekleyin 19. Hafta gibi hissetmeye başlarsınız o zaman anlarsınız bebek hareketlerini