Ben iki tane almıştım. Lansinohu kesinlikle alma önermem. Lansinoh biberon ucu çok sert, bebeğim güçlü olmasına rağmen onu emmekte zorluk çekti, hiç sevmedi zaten kullanmıyorum. İkinciyi ucuzdu öylesine mamajoo almıştım. Meğer çok güzelmiş, biberon ucu yumuşacık, bebeğim onu çok seviyor. Aventi hiç denemedim , alırken biberonda emzik ucunun yumuşaklığına cidden bakın.. zorlanmasın