Bende de 2 3 gün önce karnımın sol iç tarafından başlayıp sırtıma doğru uzanan bir acı yaşadım anlam veremedim. Ağrı desen değil ovmaya masaj yapmaya kalksam dıştan müdahale edilecek bir şey yok ovsamda geçmeyecek gibi. Nefesimi kesecek gibi bir şeydi ayakta zor durdum sonra eşim birws masaj yaptı geçti gibi oldu demek hepimiz yaşamışız bilmiyorum tarif edebildim mi ayni şeyi mi yaşamışız ama