Ecered Meryy1453 37 haftalığım sürekli 2 günde bir bu ağrı yüzünden hastaneye gidiyorum ama hiç birşey yapmıyolar belimdede var aynı hizada
piyanoogrtmnanne Meryy1453 aynı haftadayız aynı şeyi yaşıyoruz 😁 üstüne yatamıyorsun dimi… Başka yöne yatınca bi nebze azalıyor. Sebebi bebeğin ayak ya da başının kaburgaya dayanmasıymış korkma… ama çok zorluyor biliyorum geceleri uyutmuyor
Celinnn Sol taraftaysa mide/gaz olabilir. Normal canım hem göğüs hem bebiş büyüyor. Büyükse göğüsün daha çok olur
Elizbusra Bende 19 haftadan beri yasıyorum aynı sorunu ultrason cektırdım gaz birikimiymiş suan 22 hala aynı sorunu yazışıyorum sırtıma vuruyor agrısı
Ecered Çok kötü sadece uzanınca azalıyor oturamıyorum bile artık 37+1 haftalığız bu arada bayadır bu durumdayım