Nazirecalis canım benim de şuan karın ve göğüs bölgem kaşınıyor ve isilik gibi kabarmış durum da kasidikca yanıyor senin de isilik gibi kabarık mi acaba kıpkırmızı oldu son 3 gündür. Çatlak kremi yüzünden öldü diye düşündüm ama 3 gündür sürmedim ondan değil galiba