aspenkarmenn İyi geceler öncelikle. Ben kimyasal gebelik geçirdim. Ayın 20 sinde adet oldum 10 gün kadar sürdü normalde 5 gün olur. Az önce ilişkiden sonra yine kahverengi leke geldi normalde hiç yaşadığım bir şey. Beni biraz korkuttu. Neden olmuş olabilir acaba