14 günlük Bebeğim 2 gündür günde sadece 2 veya 3 kez kakasını yapıyor . Öncesinde sarı fakat kıvamı pütürlüydü şimdi sarı ama cıvık ve gazı çok kokulu ishal mı kabız mı anlayamadım , sadece çisini yaptıgında da kaka yapacakmış gibi leke oluyordu ama kaka yoktu . Fikri olan deneyimleyen var mı