Hiramucizemm 36+4 dün lekelenmem oldu kızlar bugün doktara gitim Altan muayne etti acilmam yoktu etrafımdaki insanlar diyor neden Altan muayne oldun erken doğuma sebeb dogrumudur sancılarım var kasılma var doktor bir kacgune kalmaz digrurusun dedi sizce erkenmi
teacherozlem Hiramucizemm 37 erken değil ki normal bir hafta Ayrıca alttan muayene ile açılman olacak olsa doğumu başlamayan herkesi alttan muayene edince normal doğurması gerekir bana bunu Kadın doğum uzmanı söyledi
MerveTeyze Hiramucizemm canım 32. Haftadan beri sürekli sancılarım olduğu için kaç kez alttan muayene oldum sayamam baş çapı üç hafta ileride iri bir bebiş beklediğim ve normal doğum istediğim için artık hurmalar ahududu yaprağı çayları hareketler temizlikler yok annem yok açılacağı yoksa açılmıyor hiç korkma açılırsa da zaten açılacağı varmış öyle düşünme şimdi 36+6 yım niyeti bile yok gelmeye anca sancı
Edaturhsn Hiramucizemm bende bugün 37 oldum ve az birsey sancıyla acile gittim saat 10 gibi açılmam olduğunu söyledi 3 cm yatıralım dedi bende yatırmayın dedim şimdi 2 de geri çağırdı bakalım ne olacak aşırı korkuyorum kendimi normal doğuma hazırlamadım normalde sezeryan olacaktım 16 sında
Edaturhsn srgl3362 gittim açılma ilerlemiyor hala herşeyi deniyorum böyle günler sürebilir dediler sanci da gelmiyor strese girdim
askooyumm Erken doğum asla değil 34 haftalığım su azaldığı için her an doğum bekleniyor. Doktorlar 36 yı görsek çok iyi diyor
seymasbal Haftada doğum yaptım hiç erken filan diye düşünme yani bunun psikolojisini allah kimseye yaşatmasın