7+4 haftalık hamileyim bugün doktora gittim bir ay önceki TSH degerimin 5 olduğunu ve yüksek olduğunu söyledi ilaca başlayıp başlamadığımı sordu bir önceki doktorum ilaç vermemişti, bebeğime bir sıkıntısı olur mu zeka geriliği vs doktor bunlardan bahsetti çok endişe ettim açıkçası geç mi kaldım ilaç kullanmak için. Pazartesi dahiliyeye gideceğim