Ben 7 günlükken bile yaptırdım. Gaz, uyku şikayetleri falan kalmıyor hiç. Bazı insanlar öyle. Doğar doğmaz topuk kanı alıyorlar hiç anne babanın canı yanmıyor. Bebek hastaneyi inletiyo acıdan. Hacamatı uyurken duymuyo bile. Bir de YouTube videolar var resmen kesiyorlar insanı hacamat adı altında. Onu izleyip korkan yaptırmayan çok. Halbuki hacamat kesik, yarık değil minik çiziklerlerdir.