Syda78 27+6 yım bende.32 de izne ayrılıp evdeki işleri bitireceğim erken doğum ihtimaline karşı ama öncesinde ne yapabilirsem kâr diye bakıyorum. Ben bebeğe iki tane yenidoğan almıştım. Doktorlar biraz haftasından büyük olduğunu söylüyor ilerde ne olur bilemem ama daha fazla yenidoğan almayacağım. İki tane alt üst takım 0-3 ay aldım. 5 tane 0-3 ay tulum bir tane tulum, zıbın set aldım. Annem dahil herkes ilk edapta bunlar yeterli hediye gelen olur, bebeğe olur mu olmaz mı aldıkların bilinmez, bebek doğduktan sonra gelişimine göre alırsın dediler. Üç tane müslin örtü aldım. Yine tecrübeli bir arkadaşım bunlar yeter eğer çok kusuyorsa ihtiyaca göre arttırırsın dedi. 15 tane kadar ağız mendili aldım pamuklu. Bir tane peluş battaniye aldım. Penye battaniye ve diğerlerini annem alacakmış. Alma dedi. Biberon ve emzik kullanır mı bilmiyorum ama forumdaki yazıları, yorumları okuyarak indirimleri de takip ederek lansinohtan kolik bebekler için biberon aldım. Phillipsten de 0-6 ay emzik. Anne bebek çantası almıştım ilk etapta çok gerekli mi bilmiyorum doğrusu. Şimdi geriye bebek bezi, alt açma örtüsü, krem, temizlik pamuğu, tırnak makası, ateş ölçer, kendim için emzirme atletleri, göğüs ucu kremi, depend, gecelik vb kalıyor. Şurada ben de durayım da bakayım kim ne yazmış 😅