Semolinko Kızlar daha 12 haftalık hamileyim diş ağrım var ya ne yapacağımı bilmiyorum allah rızası için bana akıl verin
Agg0207 Semolinko ben ilk hamilelikte yaşamıştım 5. Haftamda antibiyotik kullandm disim apse yapmıştı doktora gidin mutlaka apse olabilir
Sevvalsf Bende 16 haftalık hamileyim hem dişim hem diş etlerim ağrıyor kaç kez doktora gittim ama ne ilaç ne tedavi uyguladılar hamile olduğum için ne yazık ki çekmek zorundayız ne denediysem faydası olmadı Allah yardımcımız olsun
Haticengin17 İlk ve son 3 ay haric dogum doktoru onayli kagit ile tum islemleri disinize yaptirabilirsiniz doktorunuza danisin kendinize eziyet etmeyin